onsdag 22 oktober 2008

Du i mitt hjärta



Jag är gäst CT åt Anja J design under oktober månad. Den här layouten är från min äldsta dotter Birgittas och hennes man Jonas bröllop. Layouten har jag komponerat genom att använda några av Anja J designs kit. Forever love, Sweet love, Angel dreams, summer end och moments. Alla finns att köpa på Angel dreams boutique
( OBS! Jag har ändrat proportionerna på ramen för att passa in i min layout. Hur ramen ser ut kan ni se om ni följer länken till kitet Forever love )
Wordarten är från Ella designs nya kit kärleksfulla ord som kommer på Scrapyard


I´m guest CT at Anja J design during oktober. this layout is from my oldest daughter and her husband Jonas wedding . I have used material from Anja J desing to creat this layout. You can se her design at Angel dreams boutique.
(Notice that I have changed the proportion on the frame in purpose to fit my layout. You can se how the frame looks like if you folow this link to the kit Forever love )
The wordart is form Ella designs new kit kärleksfulla ord/ word of love coming soon at scrapyard

1 kommentar:

GripDesign sa...

Helt underbar layout! JÄTTEFIN!